Direktlänk till inlägg 9 mars 2007

Höjakt med mera

Av Charlotte Strand - 9 mars 2007 21:08

Det går bra.Ridningen går bra. Helt plötsligt har jag lyckats hitta viss timing. Jag upplever att både jag och Bello är fokuserade och inspirerade på ett helt annat sätt än vi varit hemma. Kanske har vi gått och ruvat på detta hela vintern och kan plocka fram det nu när vi har lite större ytor och bättre underlag att leka på. Det är så roligt att jag kan ladda honom så lätt. Jag vet inte exakt hur jag gör. Peppar honom. Bellopeppning. Ibland känns det som om han vet vad jag tänker innan jag vet det själv. Hökris på Broknäs. Om vi inte allihop får astma efter att ha letat användbara höbalar långt in i djupet bland mögel och damm är det ett under. Det är dagens mission, varje dag. Jakten i höladan. Det är bra att man kan glädjas åt de små sakerna i livet. Som att hitta en fin höbal när man minst anade det. Det är lycka.

 
 
Cecilia

Cecilia

14 mars 2007 20:53

Jag föll för trycket, jag skaffade en blogg! Hur som helst, insup nu en massa kunskap och så kan du ju överföra den till mig sedan =)

http://catwalk.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Strand - 17 maj 2007 22:37

BELLO 21 ÅR IDAG =)!!!   Ursäkta dröjsmålet. Ifall någon har undrat var jag har tagit vägen så har jag helt enkelt saknat ork och tid att skriva här. Nästan all min kreativitet sugs upp under dagarna av allt jag ser, hör, gör och pratar med andra om ...

Av Charlotte Strand - 20 mars 2007 20:49

Jag har ju länge vetat att Bellos stång egentligen är för bred, ganska mycket till och med. Det innebär att kedjan inte går att spänna perfekt. Den är antingen aningen för hård eller aningen för lös. Så igår testade jag Siljes escuela alta-stång. Den...

Av Charlotte Strand - 17 mars 2007 20:24

Just nu har jag inte särskilt mycket tid eller ork över till att uppdatera den här bloggen. All kreativitet går åt till ridningen och hästarna, även om det finns mycket annat jag skulle vilja hinna med också. I måndags åkte jag, Heidi och Lena med...

Av Charlotte Strand - 6 mars 2007 22:05

Då har jag och Bello befunnit oss på Broknäs i en vecka och saker och ting börjar falla på plats. Efter att i godan ro tagit det lugnt hela morgonen dagen Bello skulle åka iväg, kom jag på att jag skulle ta och ringa transportfirman för att höra ...

Av Charlotte Strand - 24 februari 2007 12:09

The road is long With many a winding turns That leads us to who knows where, Who knows where. But I'm strong, Strong enough to carry him. He ain't heavy, he's my brother. So on we go. His welfare is of my concern. No burden is he to bear,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards